Lika barn leka bäst

 

Den här bilden är tagen för två veckor sedan utanför Naturhistoriska Museet. Jag kan väl hålla med folk om att vi liknar varandra lite grann iaf. men bara lite. Ser ni annars hur kort mitt stackars hår är. Jag gick till en ARG rysk kvinna som konstant luggade mig med borste och kam innan hon klippte av det några centimeter för mycket. När jag sa åt henne att hon måste jämna ut topparna efter att hon ansåg sig vara klar blev hon ännu argare och klippte det ännu lite kortare och ojämnare. Tjoho!


Kommentarer
Postat av: Oka

Varför har Erik så mörka ringar under ögonen, får han int tillräckligt med sömn? - Söta ihop, är ni i alla fall... KRAMAR

2009-09-04 @ 00:45:44
Postat av: Nina

Hej svejs, snart är jag också där! Kul att du har blogg så att vi (det finns säkert andra underliga som jag) som inge har facebook också kan hänga med i svängarna. Håller som bäst på att tänka på att packa. Så långt går det bra.

2009-09-08 @ 09:55:37
URL: http://www.londonina.blogspot.com/
Postat av: Freddy

Mamma, Jo Erik var lite trött i ögonen den där dagen eller så är det för att han blivit så gammal.



Nina, vad skoj att du också har blogg. Annars så pratade Sara för ett tag sen om att du kanske behövde en sängplats de första nätterna? Om så är fallet så finns det madrass här hemma hos oss.

2009-09-08 @ 10:50:16
URL: http://fredrikahayry.blogg.se/
Postat av: Nina

Tja, jag får flytta in genast när jag kommer (den 18:e) men kommer antagligen inte att hinna IKEA den dagen så eventuell sku jag kunna låna en sovsäck och en kudde om ni har? Det verkar nämligen som om ingenting finns från förr. Kommer nån gång mitt på dagen.

2009-09-08 @ 18:23:01
URL: http://www.londonina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0