Things to do in Birmingham?

Jag har blivit en hejare på att stanna uppe tills Erik kommer hem från sitt jobb runt 00.00. Förr somnade jag alltid mitt i en bok eller mitt i nån serie redan 22.00. Nu är jag pigg som en mört och det är nemas broblemas när jag skall upp med tuppen nästa morgon vid 07.00

Under kvällen har jag  har jag googlat "things to do in Birmingham". Men inte blivit så mycket klokare. På torsdag morgon åker vi nämligen upp på en mini-micro-semester och hittils har vi bara god mat och gott vin inplanerat. Det som allra mest lockar är att gå på Safari där man får mata giraffer och Elefanter. Men vi har inge bil och Safarit kräver en hel dag att utforska. Kanske det blir SPA istället. Jag gissar att vi på något sätt nog kommer att få dagarna att gå.



Update: När jag ser bilden så tvivlar jag. Verkligen fin och trevlig bild jag valt från google.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0