Yesterday evening

Igår efter jobbet åkte vi hem till vårt för att äta och dricka vin. Fina Erik hade städat, handlat, hämtat en stor Morotskaka från Selfridges, gjort lax-smörgåsar på Reissu mies bröd och bakat en kladdkaka. Det var första gången som Erik bakade kladdkaka. Den blev väldigt äcklig. Jag slängde hela kakan i roskis. Erik tycker inte om socker och han sket i att enligt receptet jag gav honom skulle kakan innehålla 3 dl socker. Nu skulle säkert min Mor säga "Du måste vara snäll med Erik!" Det brukar hon nämligen säga till mig ganska ofta. Men ni skulle bara veta hur snäll jag är. Erik själv brukar säga att jag är så "smäll och rar".

Reiss, Roya och Erik som lyssnat alltför mycket på Gloria Estefan
Världens bästa Alex som avlastade Eriks jobb som bartender för kvällen.

Jag förstår att ni hemskt gärna vill se en bild på Morotskakan och det ska ni få, så fort Ekki slutar jobbet inatt.


Hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0