Sista kvällen som nojjig 24-åring.

Nu har det redan börjat skymma runt halv nio på kvällarna, vilket känns lite tråkigt. Vart tog sommaren vägen? Vart hålller år 2009 på att ta vägen? Snart har jag bott här i London i åtta månader och det känns som endast två. Jag kommer ihåg hur det var som barn när bara en dag kändes som en hel evighet. Jag vill inte klaga och jag vill inte älta men någonstans i mig så sörjer jag att tiden går fort och att jag bara blir äldre men inte hinner känna efter. För femton år sedan trodde jag att i den ålder jag befinner mig nu, ja då kommer jag att vara lyckligt gift, bo i ett fint hus med åtminstone 1 unge. Inget av det där finns med i mina planer inom de närmaste 5 åren. Men fortfarande vill jag ju ha allt det där innan jag blir för gammal. Nu när dessutom syskonen och vännerna börjar ta nästa steg mot giftermål och föräldraskap blir jag ännu mera nojjig och frågar Erik varje kväll om han tror vi någon gång kommer att få barn eller gifta oss. Jag vet ju inte ens om jag vill gifta mig, eller vill jag? Egentligen har jag ingen aning om vad jag vill. Egentligen inte. Jag tycker inte om att ingen aning ha. 

Imorgon fyller jag 25 år. Imorgon ska jag inte nojja.

Kommentarer
Postat av: Rogga

Grattis Freddy! Hipp hei hurraaa!

2009-08-21 @ 08:29:49
URL: http://roger.papper.fi
Postat av: johihanna

Vet du Freddy man vet inget förrän man helt plötsligt står med sanningen i handen och känner efter att hoppsan så här blev det nu.

Jag har alltid sagt att jag inte ska ha nått bröllop för det är inget med det! Jag skall heller inte klä ut mig till nån prinsessa med krona och hela fadderullan... MEN SE var jag är nu, livet har tagit mig till kyrkan till ett bröllop som jag kommer att göra med min bästa vän... TÄNK så det kan gå då man inget vet!! :)

Den dagen då det kommer så vet jag att du klarar allt galant! För du är en FREDDY som tar dig genom storm och hav :)



GRATTIS ÄN EN GÅNG OCH NJUT AV DIN DAG FÖR JAG LOVAR DET BLIR BARA BÄTTRE JU ÄLDRE MAN BLIR :D

2009-08-21 @ 14:13:47
Postat av: Emmi

Halloj och grattis!!!



Och woooord to my sista...Jag vet exakt vad du menar. Jag är singel och har aldrig ens bott ihop med en pojkvän! Så du kan trösta dig med att det sku kunna vara värre ;)



2009-08-21 @ 20:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0