Dagens outfit

Outfit: Natipuku från Calvin Klein. Kofta, Tiger Jeans. Hippedihopp halsduk från Diesel. Sockorna har svärmor stickat i julklapp. Kvällens doft är Tiger balsam (den vita) och accessoaren är 5 kilo Choko.


Hörni, det var ju fibannat trevligt i Stockholm men jag drog på mig värsta förkylningen som bröt ut först när vi åkte hem. Det är inte roligt att vara sjuk här i London eftersom du inte kan ta ut sjukledigt på samma vis som vi kan göra i Finland. Dessutom kan jag inte vara borta från jobbet när jag måste jobba in de dagar jag tog ledigt för resan. Men, jag poppar piller och smetar in mig i Tiger Balsam. 5 dagar kvar på gamla jobbet och sen blir jag chef. Det här ska jag nog klara av. Lite svinflunssa har väl aldrig skadat någon. Något som dessutom hjälper och lättar min lilla trötta svimfärdiga kropp är att ha en väldigt snäll och rar sambo (som fick en ny kokbok av sin syster och nu övar nya recept så det finns mat när jag kommer hem på kvällarna). Igår kväll kom han dessutom hem med en Surprise. Lite choklad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0