Vägen till det perfekta julkortet

Första försöket. Erik tyckte inte om hur hans ögon påsar sig.

Andra gången. Erik påstod att han ser "sjuk" ut. Själv såg jag lite småvriden ut men helt ok.

Tredje gången gillt skulle man ju tro men Erik kände sig lite trött. Jag var rätt nöjd.

Fjärde försöket. Det börjar bli lite tråkigt och jobbigt att posera normalt.

Femte... Erik var inte nöjd av oförklarliga anledningar.


Sjätte bilden. Erik försökte mumla något om något men jag vände andra örat till. Detta ÄR det perfekat kortet.

Ett bonus kort som endast skickades till Eriks Brorsa. Han påstår att vi är ett glass-i-röven-par. Jag förstår int vad han menar.

Kommentarer
Postat av: Lotta S

Ni e så söta, så söta:)!

2009-12-28 @ 20:54:39
Postat av: Freddy

Sötast!

2009-12-31 @ 01:22:14
URL: http://fredrikahayry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0