En dag Semester

Idag har jag semester men imorgon jobb igen samt på torsdag. Sen ledigt från fredag till onsdag. Oj oj oj vilken lyx va, jag som dessutom just hade semester. Det är så här man kan göra när man är Supervisor. he he. Skämtet till sidan. Jag hade några semesterdagar kvar som jag måste hinna ta ut för som det ser ut nu så kommer det förhoppningsvis att ändra lite granna på jobbfronten. Tummarna upp allihopa för det blir möte i veckan.

Idag hade jag tänkt stanna i pyjamasen hela dagen. På dagens planer står följande:


- Boka tid till klippning hos Tony&Guy som hårmodell = (+) Fint hår för 5 pund. (-) Kan hamna sitta där upp till 5 h.

- Boka tid till färgning hos Loreal Academy = (+) Gratis eftersom det är första gången. (-) Samma som ovan.

- Ringa och försöka fixa avtal med Thames Water. Ingen vill nämligen ha betalt för vattnet vi använder.

- Spika upp tre tavlor så osnett som bara möjligt.

- Städa och fixa lite och kanske bjuda växterna på lite vatten. Det börjar vara ett tag sen.

- Googla recept och handla mat. Erik vill nämligen att jag överraskar honom till middagen. Jepp jepp.


Till den sista punkten hamnar jag väl byta från pyjamas till något vettigt men annars är det nog Counting sheep som gäller.

God morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0