Julöppning och skridskoåkning

Ledigt ledigt ledigt. Erik sitter och studerar lite matematik och jag sitter i soffan och svettas. Vi måste låta balkongdörren stå öppen så att vi inte smälter. Det är sol sol sol ute och hela +12 grader. Inte sommar precis men helt ok för att vara 17 November. Ja men visst.

Vi hade tänkt gå (som i promenera) in till Centrum idag. Får se om vi orkar, kan ta 2-3 timmar. Ikväll skall vi iaf gå på julöppningen på South Molton street där jag jobbar. Om vi hinner ska vi också åka ner till Kensington och skrinna lite. Det har jag inte gjort på många många år. Senaste kan ha varit tillsammans med Farsan och mina bröder i Vestersundsby. Sisådär 15 år sedan. Får se hur det går jag såg nämligen att de bara har "flickskrickare". Fjantigt värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0