28.10.09

Idag fick vi äntligen köpa gutta vilket betyder, godis, glass, chips och sånt. Vi har haft deal i två veckor att inget köpa och till frukost idag åt vi Choko. Jag åt och åt tills jag mådde så dåligt att jag höll på att spy- Inte bra att hetsäta godis på morgonen.

Vi åkte till Naturhistoriska Museet för att se en utställning jag väntat på att få se i några månader men jag hade glömt bort att ungarna i England har lov. Kön var tuuusen meter och femhundra skrikande ungar i. Det får vänta nån vecka till. Vi gick på glass istället.

Ser ni att jag har stylat Eriks hår idag. Jag försökte locka med plattången men hans hår är lite bångstyrigt.

Glass till lunch fick mig för stunden att må prima men inte efteråt. Ser ni att jag är tillbaka till egna ögonfärgen. De bruna var knäppa.

Vi skulle åka River boat men de skulle ha 6.80 per person och vi hade ju ätit glass för alla pengarna. Då åkte vi hem istället.

Nu sitter jag och suttar på ett glas rött medan jag väntar på middag som Ekki fixar sen bär det av på konsert. Det blir Efterklang och en symfoni orkester. Vackert så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0