fredag, lördag eller söndag?

Det känns som om jag varit ledig i ett år. Jag har ingen aning om vilken dag eller tid det är. Jag är inte gjord för semester. Jag behöver rutin och uppgifter att ta itu med så att jag inte går under. Rätt bra ändå att jag ska tillbaka i jobb snart. Trots flumflum har jag lyckats ta mig till kliniken i Notting Hill utan större besvär. Jag hade min femte behandling idag och nu får jag vänta hela två månader till nästa gång eftersom det börjar ta sig. Hurra.

Snart snart ska jag och möta upp Ekki P. Vi skall gå till Apple store på Regent str. Det är sånt man går me på att göra en lördgaskväll om man är en bra flickvän. (Erik har bara med mig som backup ifall han inte får en ny ipod på garanti så låter han mig skälla på dem och vara arg)

Sen kanske jag bjuder ut honom på Bio. Eller på öl. Det där vet man aldrig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0