"Har du skrivit på bloggen idag?"

Varje kväll när Erik kommer hem från jobbet så frågar han mig om jag skrivit i bloggen. Jag vet inte hur många gånger jag förklarat att jag har semester och på min semester tänker jag inte syssla med bloggande. Men nu borde jag egentligen skriva Cover Letters och söka jobb och då skriver jag mycket hellre här. Ja. Bra.

På måndag börjar jag jobba igen. Det känns väl sådär, roligare saker har man väl varit med om. Inte för att mina dagar nu just har varit speciellt givande, idag har jag bland annat gjort följande

 

Efter att jag gjort frukost till Ekki P och han åkt iväg till jobbet så färgade jag håret. Oj så fint. Jag tog femtielva bilder och denna var den enda som såg någolunda ok ut. Helt oskojat.


Vid halv 3 åkte jag in till stan och lunchade med Erik. Vi hade innan kommit överens om att om jag ska med så måste jag knipa käft så att Erik kunde få studera Matematik ifred. 3 timmar satt jag tyst och läste bok men ibland gjorde jag små slängpussljud mot Erik. Men de ville han inte veta av.

När Erik gick tillbaka till jobb så åkte jag hem och åt maltesers. Maltesers som Erik blev flyförbannad över att jag köpt. Det här var alltså andra gången i vårt 1 och 1/2 års långa förhållande som Erik blivit upprörd. Han är allt bra tokig den där Erik. Över en påse gutta. Jo men visst.


Kommentarer
Postat av: Ekki P

Oj så arg jag blev!

2009-10-10 @ 01:28:59
URL: http://fredrikahayry.blogg.se/
Postat av: Freddy

Du vet att jag vet att du vet! Försök int ens.

2009-10-10 @ 17:05:23
URL: http://fredrikahayry.blogg.se/
Postat av: Ekki P

Är det patetiskt att det är bara vi två som kommenterar här?

2009-10-11 @ 20:14:30
URL: http://fredrikahayry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0