Internet har flunssa

Vårt internet mår inte bra. Det lägger av lite nu som då och skiter fullständigt i om vi behöver det eller inte. Tror ni att de kan hjälpa oss från bolaget vi har kontrakt med. ha ha. Aldrig. De vet inget och kan ännu mindre. Sämst funkar förstås nätet efter 20.00 på kvällen och det är just den tiden jag kommer hem från jobbet och vill dela med mig. Nåja. Inte ska jag väl gå och tro att ni lider men lite trist. Javisst.

Idag är jag ledig och som vanligt på mina lediga dagar blev jag belönad med fantastiskt väder. Otroligt, jag höll på att svettas ihjäl i min lilla läderjacka. Måndagar i London har oftast vackraste vädret. Slår nästan aldrig fel. Nästan aldrig.

Vet ni vad jag har gjort idag. Joo jag har spenderat två timmar att söka dammsugarpåsar. På Tesco sa det till Erik att de slutat sälja dem för ca tre månader sedan (?) What! Och vart jag än gick in och frågade så skrattade de och sa att jag skall prova ebay. Ursäkta! Tydligen så städar inte londonborna sina hem eller så använder ALLA en sån där som man inte behöver påse till utan tömmer skiten i roskisen. Efter många om och men så fann jag ett stoooort stort Sainsbury´s som hade två lådor med påsar kvar på extra pris dessutom. Hurra hurra. jag tog dem båda så nu har jag äntligen dammsugit vår dammiga lägenhet. Det är inte ofta jag saknar Finland men vid såna här tillfällen så saknar jag att veta precis var jag kan få tag på allt.

 


Kommentarer
Postat av: Jennifer

jaahoho di e ju toko tide i utlande!!! ;)

Nå tur att int dammsugarpåsar e så tunga så i värsta fall måst vi ju skick nå på posten åt dej :D



Har du gjort nå me håre? såg så ljust ut?? men fint :)

2009-10-26 @ 21:15:59
Postat av: Freddy

De e crazy. Det är nog ljuset som spökar lite med färgen i håret tror jag. Ser ju nästan vitt ut.

2009-10-28 @ 17:41:44
URL: http://fredrikahayry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0