London by night

Eller det är ju inte riktigt sant. London by kväll är väl mera rätt. Det blev ingen bio för Keppi K var lite trött efter jobbet. Vi började iaf kvällen med att gå ut och äta på ett sånt där nytto-matställe i Soho.


Erik in action


Sweet potato falafel. Men jag åt en chicken wrap. "Som Gusi" sa Erik.


Efter maten hade vi lite dötid innan vi skulle till Apple Store. Vi hittade en mysig liten (tyst!) pub och tog en öl. Erik satte sig närmare mig och la sin kind emot min " Jag försöker inte vara gullig med dig, jag ser inte tv:n om jag inte sitter så här" Det var tydligen Sverige-Danmark match.


Klockan 19.50 hade vi tid men först 20.15 fick vi äntligen prata med någon. Jag behövde inte ens bli arg utan Erik fick en splayny ipod utan att de ens tagit sig en titt på den gamla. Hurra.


Vi mötte upp Othmans Nina och hennes vän på en annan pub. Kanske inte världens mest smickrande bild men Erik ser ut som om han är full i fan och det är alltid kul.


Vi följde Nina hem och brevid henne så bor det en fin röd räv. Jag försökte ta ett foto på räven men då sa den morr och sprang bakom en buske. Vi blev hungriga och gjorde nattmackor när vi kom hem till oss.


Mmmm pesto, salami, tomat och mozzarella på ruispala. Gott gotti gott gott. Sen blev det natt.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

vänner vänner, vilken underbart härlig beskrivning av en vanlig lördag, synd att ni va här så kort tid, måste nog boka in mej (och ev. killen) till London igen. Miss ya!

2009-10-13 @ 12:40:46
Postat av: Freddy

Ja min fina. Det blev mycket kort. alltför kort. Du/Ni är mer än välkomna att ta er pick och pack över för lite holiday. Komsi komsi

Puss å kram saknar dig

2009-10-13 @ 23:51:35
URL: http://fredrikahayry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0