Booring!

Idag har jag varit ledig och gjort en massa nödvändigheter. Eller så inte. Fint väder hade jag iaf när jag promenerade på Brick lane i några timmar. Jag hittade den perfekta nyårsklänning på The lazy ones och ett par jeans och ett par skor till Erik, jag köpte inget. (Vi sparar pengar!!!!) Jag pratade med min älskade Jenny och köpte hårborstar istället. När jag var färdig gick jag hem och lagade mat tills Erik slutade jobbet och efter maten gjorde jag glassoda. Nu är Erik på innebandyträningar och jag har tråkigt. Känner mig kramsjuk, klängig och beroende. inte bra. När ska denna nykärlek gå över så man kan börja leva som normalt igen och inte behöva sakna var och varannan minut !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0