Chupp chupp så har det gått en vecka

Och det här är vad vi har gjort..




Vi hade besök av Kajsa och Kim. Mycket trevligt.



Har ni läst om rånen som skett den senaste tiden i London. Nästan alla utsatta butiker ligger i närheten av var jag jobbar. För en månad sedan kom rånarna iväg med 40miljoner värt i smycken. Förra veckan gjorde de ett misslyckat försök på butiken som ligger några meter från var jag befann mig. Jag missade dramat med fem minuter när de slog till på lördagsmorgonen vid halv 10 tiden.



Jag bara jobbar och jobbar och Erik påstår att han också jobbar men han hinner ändå smygfota mig under dagarna.



På vår lediga dag hade vi sol och 27 garder varmt. Vi firade med shopping på Ikea och chill på balkongen



Och med glass, jordgubbar och björnbär förstås.



Jag har lärt Erik hur man steker knaprigaste plättarna. Nu delar vi på plätt-mornarna.



Erik har blivit en liten pysselfarbror som gör allt själv. Även fast han kanske gör fel först och det kommer hål på fel ställe.

Kommentarer
Postat av: Nina

Hej! Snart gäller det. Jag har tyvärr tappat bort din telnummer, vill du skicka den i ett mail åt mig på [email protected]?

2009-09-15 @ 11:15:25
Postat av: Lotta S

Va mysigt ni ser ut att ha det! Usch vad jag saknar dig!!! Men snart ses vi:):):):):):):):):)

2009-09-16 @ 17:53:16
Postat av: Freddy

Voi gulla jag tänkte på dig senaste för en timme sedan. Snart oooh så snart, så ses vi igen. kram

2009-09-16 @ 21:30:19
URL: http://fredrikahayry.blogg.se/
Postat av: Sanna

fin council estate ni har på andra sidan gatan av er kämppä ;)

2009-10-09 @ 03:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0