IKEA! Here we go again

Igår var vi på Ikea och handlade lite grejer. Ni skulle bara veta hur många ggr jag lyfte in och ut olika saker från kärran. Jag är mästare på att plocka i en hel del "onödig skit" som är billigt och som jag för stunden känner att vi behöver. Vi fick inte hem allt som vi hade tänkt köpa så nu hamnar vi åka dit idag igen.

 

Innan vi ens började vår shopping så tog vi en kaffe och dajmkaka för att orka.


Erik är mästerfotograf inga suddiga bilder här inte. Blommorna lyfte jag ut precis innan vi skulle betala så de ska vi hämta upp idag.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

du måst lägg opp nå bilder när ni har inrett klart, blir säkert superfint :) hoppas allt är bra därborta, å snart ses vi igen, jeeeee :D

2009-09-11 @ 10:43:30
Postat av: Freddy

Aspelut min vän. Det kommer , det kommer.

2009-09-13 @ 00:21:02
URL: http://fredrikahayry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0