Jo man tackar!

Igår sa Erik (efter att jag berättade för honom att jag hittat ett par jeans som han skulle passa finfint i) att det nog är min tur att få någonting nu eftersom vi köpte en vinterrock åt honom i förra veckan. "Åååh vilken underbar karl jag har" tänkte jag och började redan planera vilket par av alla plagg och skor som jag skulle välja först. Tvi fick jag. När jag kom hem idag hade Erik köpt en present till mig som han lämnat i sovrummet. Sen hade han ju också passat på att köpa sig de där jeansen som jag kollade på igår.

 

 

Hurra!

Glömde tillägga att Erik sedan ringde mig sen undrade om jag hade hunnit prova det ännu och vad jag tyckte...

Kommentarer
Postat av: Anonym

objektifieringen av AntiklimaX!!

2009-09-18 @ 11:01:33
Postat av: Lotta S

Tänk att en så fin tanke kan gå så fel, så fel...:) Men det kanske straffar sig på julafton Erik:)?

2009-09-18 @ 19:47:06
Postat av: Fredrika

Eller hur!

2009-09-18 @ 22:38:42
URL: http://fredrikahayry.blogg.se/
Postat av: Fredrika

eeeh... Jag upplevde det hela som att någon sa åt mig. ERIK! gå och köp ett strykjärn åt oss! Så, gick jag. Sån är jag.

2009-09-19 @ 10:30:27
URL: http://fredrikahayry.blogg.se/
Postat av: Jennifer

hallå¨åååååå! länge sen, sorry att ja har vari lite frånvarande på fejjan etc. men ja har fullt upp med jobb och flytt å såna grejjer :D jajjja ja har flyttat till min man och än så länge är vi glada och lyckliga ;) när var det du kommer hit! Våga bara inte komma till finland och missa vaaaaasa! Poss å kram!



Ps tänk va fin å o-skrålloga ni kommer att va nu! ;)

2009-09-24 @ 20:25:32
Postat av: Fredrika

Hurra Jennifer. Grattis till sambolivet, det är för härligt. Vi komma vi komma till Finneland, på lördag och till Vasa på tisdag till onsdag. Öl på tisdagen, ja men visst! Puss ses snart.

2009-09-24 @ 23:19:02
URL: http://fredrikahayry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0