kramkalas

Igår hade jag ledigt. Igår hade också Erik ledigt. Hallelujah. Vi har inte haft en ledig dag tillsammans på de senaste 42 dagar. Jag har nog aldrig kramats så mycket i hela mitt liv. Känner mig nykär och pirrig igen. Kvällen innan gick vi ut och pubbade, vi kom hem runt 02.30. Vaknande trots efterlängtad sovmorgon redan innan 8.00. Kroppen är alltför van nu med tidiga mornar och det går inte att sova längre än så. Vi kollade på tre filmer och promenerade till parken och lunchade där, till middag gjorde jag köttbullar.









 

 



Filmerna vi såg är:

1. Sherlock Holmes - med Robert Downey Jr., Jude Law, Rachel McAdams
2. The Wrestler - med Mickey Rourke, Marisa Tomei
3. Revolutionary Road - med Leonardo Dicaprio, Kate Winslet

Jag kan verkligen rekomendera alla. De är inga feelgood movies om man är sugen på sånt, då kanske Sherlock Holmes kommer närmast. Revolutionary Road är en typisk Leonardo&Kate film. The Wrestler suckade jag djupt till när Erik plockade ur hyllan men det fick jag äta upp senare. Helt klart sevärd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0