PIMS&PINUPS

Idag har det varit en underbar ledig dag. Jag steg upp 6.30 och hunnit med en hel massa.
Åkte till jobbet vid 8 för att göra några rapporter.
Jag har handlat och varit via banken.
Bokat klipptid till både mig och Kekki.
Bokat läkartid.
Njutit av sol och +8 grader ute. Krokusarna har tittat upp.
Städat
Sett på Schulmanshow
bloggat lite grann.
tvättat kläder.
Fixat käk.

Nu sitter jag här och klockan är bara 17.10. Vissa dagar är helt enkelt bättre än andra. Nu skall jag ta mig mot Liverpool str och söka upp Pimps&Pinups där vi skall klippa oss. Erik har blivit trött på sin frisyr, som är det enda jag kan få till med sax och kniv.

Kommentarer
Postat av: jenny

hookah betyder vattenpipa på engelska, visste du det? Jag trodde det var gangsta för hora.

2010-03-02 @ 10:39:54
Postat av: Freddy

Jag skall försöka få in det i en mening denna vecka och nej jag visste inte det sen tidigare men tack för upplysningen. Ha ha.

2010-03-03 @ 23:04:05
URL: http://fredrikahayry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0